برای ثبت نام در آلپاری اینجا کلیک کنید

این روزها کسب درآمد دلاری در بین ایرانی‌ها بسیار طرفدار شده است؛ و یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری با سود بسیار بالا، سرمایه‌گذاری در بازار فارکس است.

این بازار بسیار پرسود، می‌تواند ضررهای زیادی به سرمایه افراد بزند، پس شما برای سرمایه‌گذاری در این بازار حتماً بایستی به چهار نکته توجه کنید تا با بیشترین مقدار سود و کمترین مقدار ضرر در این بازار در مجموع کسب سود کنید.

نکته اول: حتماً قبل از ورود به این بازار، آموزش ببینید.

نکته دوم: هیچ‌گاه طمع نکنید و به سود دریافت شده قانع باشید.

نکته سوم: حتماً اخبار و رویدادهای در این حوزه را دنبال کنید.

نکته چهارم: در انتخاب کارگزار یا بروکری که قصد ترید در آن را دارید دقت کنید.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید بروکری که برای ترید در بازار فارکس از امنیت بالایی برخوردار باشد و برای کاربران ایرانی محدودیت نداشته باشد، کدام است؟

ما در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بهترین بروکر بازار فارکس یعنی بروکر آلپاری آشنا کنیم و نحوه ثبت‌نام به صورت گام‌به‌گام در این بروکر را برای شما توضیح دهیم.

معرفی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در سال 1998 در موریس فعالیت خود را آغاز کرده است، این بروکر یکی از بهترین و با سابقه ترین بروکرها در بازار فارکس است و در بین کاربران ایرانی با استقبال زیادی مواجه شده است. شاید برای شما سؤال پیش بیاید دلیل اینکه چرا کاربران ایرانی از این بروکر استقبال کردند و در لیست برترین بروکرها قرار گرفته است، چیست؟

مهم‌ترین دلیل آن، این است بروکر آلپاری، برای کاربران ایرانی خود اهمیت زیادی قائل است و برای راحتی و امنیت خاطر آن‌ها، پلتفرم و پشتیبانی 24 ساعته فارسی آنلاین به صورت روش‌های ثبت درخواست تماس، اپ مسنجر، اپ تلگرام، اپ واتساپ، اپ وایبر، گفتگوی آنلاین قرار داده است تا کاربران بتوانند به راحتی با این بروکر ارتباط برقرار کنند.

اکنون شما را با چند ویژگی این بروکر آشنا می‌کنیم تا دلیل محبوبیت آن را بیشتر متوجه شوید.

ویژگی های بروکر آلپاری

عدم تحریم کاربران ایرانی

تریدرهای ایرانی برای استفاده از خدمات این بروکر، نیازی به استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی ندارند و با آی پی ایران می‌توانند در این بروکر خرید و فروش انجام دهند و از خدمات آن استفاده کند.

انجام انواع معاملات

تریدرها در این بروکر می‌توانند به سهام 10 شرکت برتر ایالات‌متحده آمریکا، 11 شاخص جهانی دسترسی داشته باشند و اکثر قراردادهای مابه‌التفاوت و بیش از ۶۰ جفت ارز بازار فارکس و کالاهایی مانند طلا، نقره، نفت خام و گاز طبیعی را معامله کنند.

  • ارائه بیش از 6 نوع حساب به کاربران خود

این بروکر انواع حساب های Nano متاتریدر 4، Standard متاتریدر 4، Ecn متاتریدر 4، pro.ecn متاتریدر 4، Standard متاتریدر 5، Ecn متاتریدر 5 را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

تریدرها می‌توانند در بروکر آلپاری حداقل لات برای هر معامله 0.01، مقدار واریزی 1$، حداکثر لوریج 1:3000 داشته باشند و امکان استفاده از اسکالپ، ربات و حساب پم برای آن‌ها وجود دارد.

  • نحوه واریز و برداشت

کاربران بروکر آلپاری می‌توانند با از طریق سیستم‌های مالی مثل وبمانی، پر فکت مانی، تاپ چنج، نتلر در این بروکر واریز و برداشت انجام دهند.

طرح‌های تشویقی و پروموشن ها

این ویژگی برای کاربران وفادار این بروکر فعال می‌شود. ولی پیشنهاد ما چک کردن مداوم بخش طرح‌های تشویقی و پروموشن ها است.

عدم ورشکستگی آلپاری

شعبه موریس بروکر که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد؛ از زمان تأسیس هیچ‌گاه ورشکسته یا تعطیل نشده است. این ویژگی یکی از نقاط قوت این بروکر برای تریدر های ایرانی است.

ویژگی‌های گفته شده تعدادی از نقاط قوت این بروکر است.

پلتفرم معاملاتی

برای استفاده از خدمات این بروکر، شما بایستی از پلتفرم معاملاتی محبوب متاتریدر استفاده کنید.

تریدرها می‌توانند از متاتریدر نسخه وب (WebTrader)، نسخه دسکتاپ، اندروید و IOS جهت انجام معاملات خود استفاده کنند و اگر از حجم معاملات بالایی برخوردار باشید می‌توانید از نسخه Direct platform استفاده کنید.

آموزش ثبت‌نام Alpari

ثبت‌نام در بروکر آلپاری بسیار راحت و آسان است و شما با وارد کردن یک سری اطلاعات و با داشتن یک شماره همراه یا ایمیل می‌توانید به راحتی در این بروکر حساب کاربری ایجاد کنید و از خدمات ویژه این بروکر استفاده کنید.

برای ثبت‌نام در بروکر آلپاری، ابتدا به صفحه اصلی این بروکر رفته و روی دکمه ثبت نام روی هدر کلیک کنید.

اکنون صفحه ثبت‌نام زیر را مشاهده می‌کنید.

  1. نام و نام خانوادگی خود را به لاتین وارد کنید.
  2. آدرس ایمیل خود را وارد کنید. (توجه داشته باشید آدرس ایمیل را به‌صورت صحیح وارد کرده باشید).
  3. شماره تلفن همراه خود را با پیش‌شماره (98+) وارد کنید.
  4. تیک پذیرفتن شرایط توافقنامه مشتری و حفظ اسرار و سیاست انتقال داده را بزنید.
  5. در نهایت بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید.


  1. کشور خود را انتخاب کنید.
  2. نام شهر خود را تایپ کنید.
  3. در آخر برای رفتن به مرحله بعدی بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در این مرحله شما باید یک کد دریافت کنید.

  1. پس باید یکی از دو روش‌ ایمیل یا پیامک را انتخاب کنید.
  2. بر روی گزینه دریافت کد، کلیک کنید و کد دریافت شده را در کادر آب رنگ وارد کنید. (در این مرحله بایستی به روشی که انتخاب کردید مراجعه کنید)
  3. در فیلد کد معرف، کد 13500874 را وارد کرده و 1000 امتیاز از بروکر آلپاری دریافت کنید و از آن برای استفاده از خدمات ویژه این بروکر بهره‌مند شوید.
  4. درنهایت بر روی دکمه اتمام ثبت‌نام کلیک کنید.

شما در ادامه باید رمز عبوری برای ورود به کابین شخصی خود وارد کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم نحوه ثبت نام در بروکر آلپاری به صورت گام به گام را برای شما توضیح دهیم، امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید ثبت نام خود را تکمیل کنید/

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *