CFD سهام بزرگترین شرکت های آلمانی (بلوچیپ های اروپایی) که در بازار بورس XETRA معامله می شوند.


سیستم تجارت الکترونیک بین ‌المللی XETRA متعلق به بزرگترین سازمان مالی آلمان، Deutsche Börse است و در فرانکفورت آم ماین (Frankfurt am Main) واقع شده است.
عمده ی معاملات این بازار بر پایه یورو انجام می شوند. بازار بورس XETRA فرصتی برای داد و ستد رسید های سپرده گذاری آمریکایی (ADR) یا رسید های سپرده جهانی (GDR) برای شرکت هایی مانند CitiGroup, Vodafone, China Telekom, Aeroflot, Nokia, Gazprom, Sony, یا Lukoil، سرمایه گذاری در ETF ها، مشارکت در اوراق قرضه و بسیاری دیگر از نماد های مالی را فراهم می کند.
مهم ترین شاخص آلمان یعنی DAX، که یکی از شاخص های کلیدی اقتصاد آلمان و اروپا می باشد، در بازار XETRA محاسبه می شود. XETRA، به عنوان یکی از نقد شونده ‌ترین مراکز تجارت الکترونیک در جهان محسوب می‌ شود و از نظر تمرکز نقدینگی در اروپا حرف اول را می ‌زند

CFD سهام بزرگترین شرکت های بریتانیایی (بلوچیپ های اروپایی) که در بازار بورس LONDON LSE معامله می شوند.


LONDON LSE یک بازار بورس مستقر در لندن است. این بازار علاوه بر فراهم کردن بستری برای معاملات نماد های مالی، عرضه های اولیه عمومی (IPO) را نیز انجام می دهد. نماد های مالی ارائه شده در این بازار عبارتند از، سهام، اوراق قرضه، مشتقات، ETF ها، ETP ها، محصولات ساختار یافته، ضمانت نامه ها و غیره. این بازار، یکی از 10 بازار بورس برتر در جهان است و دومین بازار بورس بزرگ اروپا از نظر ارزش بازار می باشد.
LONDON LSE همچنین شاخص FTSE 100 را بر اساس قیمت سهام 100 شرکت برتر فهرست شده در این بازار، محاسبه می کند.

CFD سهام بزرگترین شرکت های اروپایی (بلوچیپ های اروپایی) که در بازار بورس EURONEXT معامله می شوند.


EURONEXT یک بازار بورس اروپایی است که اوراق بهادار و مشتقات در آن معامله می شوند. گروه شرکت های EURONEXT در سال 2000 و در نتیجه ادغام بازار های بورس آمستردام، پاریس و بروکسل ایجاد شده است.
بعد ها، این بازار بورس توانست بازار های ایرلند، ایتالیا، پرتغال و اسلو را نیز با خود ادغام کند. این بازار بورس، شاخص هایی همچون CAC40، BEL20، AEX، FTSE MIB و غیره را محاسبه می کند.
در میان سایر ابزارهای معاملاتی، ETFها، اوراق قرضه، ضمانت‌ نامه ‌ها و محصولات ساختاریافته در EURONEXT معامله می‌شوند.

EURONEXT یکی از 5 بازار بورس بزرگ دنیا است و بزرگترین بورس اوراق بهادار اروپا بر اساس ارزش بازار می باشد.

CFD سهام بزرگترین شرکت های (بلوچیپ) آمریکایی که در بازار بورس NASDAQ معامله می شوند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                       یکی از بزرگترین بورس های معاملات سهام در ایالات متحده آمریکا می‌باشد و به طور عمده در زمینه‌ی اوراق بهادار شرکت های پیشرفته‌ی توصعه نرم افزار و تولید قطعات الکترونیکی و… فعالیت می‌کند.
این بورس در سال 1971 به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی تاسیس شد، و پس از آن به رشد خود ادامه داد تا اینکه به بزرگترین پلتفرم معاملاتی دنیا با نقدینگی بسیار بالا تبدیل شد و به عنوان یکی از پر نوسان ترین بازارها شناخته شد.
امروزه بدون شک گروه NASDAQ OMX صاحب بی رقیب بورس اوراق بهادار آمریکا می‌باشند. امروزه سهام شرکت مایکروسافت، گوگل، اینتل، و بسیاری از شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته در بازار سهام NASDAQ مبادله می‌شوند.
به عنوان یک ابزار قوی اقتصادی، این بورس توانسته معامله گران و سرمایه گزاران زیادی را به استراتژی های مختلف مثل اسکالپ، معاملات کوتاه مدت، معاملات سهام، نوسان گیری و معامله در سطوح به خود جذب کند.

.

.

.

توسط mania bozorgi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *