• .
    .
    معاملات اسکالپ از رایج‌ترین و محبوب‌ترین نوع معاملات در بازارهای فارکس هستند.
    بهتر است پیش از ورود به این بازار، با مفهوم اسکالپ و نحوه انجام آن آشنا شوید.
    مقاله حاضر می‌تواند به عنوان یک راهنما به شما کمک کند.
    .

استراتژی اسکالپ از روش‌های معاملاتی متداول در بازارهای دوطرفه مانند فارکس است که معامله‌گر برای کسب سودهای کوچک و سریع از نوسان‌های کوچک قیمت وارد معامله می‌شود.

اسکالپینگ (Scalping) فارکس یک سبک معاملاتی روزانه در بازار فارکس بوده و شامل خرید یا فروش جفت ارز در یک مدت زمان کوتاه است که در نهایت معامله‌گران می‌توانند با کسب سود کم، به سرعت از بازار خارج شوند.

در فارکس کسانی که این استراتژی را برای معاملات خود استفاده می‌کنند (اسکالپرها) یک جفت ارز را برای مدت چند ثانیه تا چند دقیقه می‌خرند و نگهداری می‌کنند؛ سپس می‌فروشند.

آن‌ها در طول روز این فرایند را چندین بار تکرار می‌کنند تا به سود مورد نظر خود برسند.

در فارکس حرکات کوچکی را که قیمت از خود نشان می‌دهد، در مقیاس «پیپ» (pip) اندازه‌گیری می‌کنند؛ اغلب تریدرها برای ارزیابی سود و ضرر خود این مقیاس را در نظر می‌گیرند. معمولا اسکالپرها برای هر پوزیشن خود ۵ تا ۱۰ پیپ را هدف قرار می‌دهند

این استراتژی بهترین موقعیت را برای خرید یا فروش در جهت کلی روند در اختیار شما قرار می‌دهد. در دنیای سرمایه‌گذاری، اسکالپینگ اصطلاحی است که برای نشان دادن کسب سودهای کوچک به‌طور منظم، با چندین بار ورود و خروج به معاملات در روز به کار می‌رود.

اسکالپ در بازار فارکس شامل معاملات ارزها بر اساس مجموعه‌ای از تجزیه و تحلیل در زمان واقعی است که هدف از آن کسب سودهای خیلی بزرگ نیست.

.

بازار فارکس از جمله بازارهای غیرمتمرکز شبانه‌روزی است که از یکشنبه تا جمعه به‌طور فعال در حال پردازش تراکنش‌ها است. این بازار ۵ «جلسه معاملاتی» (Session) دارد که عبارتند از:

سشن سیدنی/ سشن توکیو / سشن فرانکفورت / سشن لندن / سشن نیویورک

بازار فارکس به عنوان یک بازار بین‌المللی مکان فیزیکی ندارد و معامله‌گران از طریق شبکه اینترنت به خرید و فروش می‌پردازند. البته سازمان‌ها و نهادهایی در هر کشور برای نظارت آن وجود دارد که به این سازمان‌ها، رگولاتوری می‌‌گویند.

استراتژی اسکالپ از روش‌های معاملاتی متداول در بازارهای دوطرفه مانند فارکس است که معامله‌گر برای کسب سودهای کوچک و سریع از نوسان‌های کوچک قیمت وارد معامله می‌شود.

توسط badpar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *