سود معامله گران فارکس چقدر است

یک بازار کلاسیک را تصور کنید که در آن کالاها فروخته و خریداری می‌شوند. شما می‌توانید در آنجا نقش فروشنده و یا خریدار را داشته باشید. به عنوان مثال، شما چیزی ارزان می‌خرید و سپس آن را با قیمت بالاتری می‌فروشید و با این کار درآمد کسب می‌کنید.

معامله گران فارکس

سطح درآمد شما به چه چیزی بستگی دارد؟

  • سرمایه اولیه شما (هرچه کالاهای بیشتری داشته باشید، سود شما بیشتر است)
  • مبلغ اعتباری بانکی (اگر پول کافی ندارید می‌توانید وام بگیرید)
  • نقدشوندگی دارایی و نوسان قیمت. هرچه افراد بیشتری بخواهند کالای شما را بخرند/بفروشند، شما قادر خواهید بود تا سریعتر معامله کنید. هرچه قیمت سریعتر تغییر کند، می‌توانید معاملات بیشتری را در واحد زمان انجام دهید.

همین امر در مورد فارکس صادق است، جایی که معامله گران با استفاده از اهرم و در نظر گرفتن نوسانات و نقدینگی، کالا را خرید و فروش می‌کنند. در اینجا دو مثال عملی وجود دارد. فرض کنید نسبت یورو/ دلار 1 به 2 است و یورو یک ارز پایه است.

مثال 1. شما 2000 دلار سپرده دارید. یک لات 100000 واحد پول پایه است (برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد محاسبه اندازه‌ی لات، این مقاله را بررسی کنید). حداقل اندازه معامله‌ی تعیین شده در شرایط حساب 0.01 لات یا 1000 واحد پایه است که معادل 100٪ سپرده شما (2000 دلار آمریکا یا 1000 یورو) می‌باشد. با 0.01 لات، ارزش یک واحد یورو/دلار برابر با 0.1 دلار یا 10 سنت برای نرخ‌های چهار رقمی است (100000 * 0.01 * 0.0001).

بنابراین، اگر سپرده شما 2000 دلار است و قرار است تا معامله‌ای به ارزش 2000 دلار را باز کنید، در صورت درست بودن پیش بینی شما، با یک مرحله تغییر قیمت، 10 سنت برای شما سود خواهد داشت.

بر اساس ماشین حساب نوسانی، میانگین نوسانات ارزی ممکن است در روز به 80 تا 100 واحد برسد. بنابراین، می‌توانید از چنین نوساناتی در هر جهتی درآمد کسب کنید! طبق نظرسنجی‌ها، معامله گران مبتدی به طور متوسط ​​100 واحد در روز بدست می‌آورند و روزانه 10 دلار کسب درآمد دارند.

نتیجه گیری: اگر همه چیز درست پیش برود، یک معامله گر ممکن است با سپرده 2000 دلاری، روزانه 10 دلار دریافت کند. این بدان معناست که سودآوری ماهانه 10 درصد (10*20 روز کاری = 200 دلار آمریکا) خواهد بود.

 

اول، با این حال، این محاسبه برای اسپردها و سوآپ‌هایی که بخش قابل توجهی از سود را بلعیده‌اند ارائه نمی‌شود.
دوم، یک قانون مدیریت ریسک وجود دارد که بر اساس آن ریسک در هر معامله نباید از 2 درصد سپرده تجاوز کند، در حالی که، در مثال من، ریسک در کل 100 درصد است!
سوم، یک معامله گر همیشه سودآور نیست. با سپرده 1000 دلاری و بدون لوریج، در صورتی که نرخ 1: 2 باشد، یک معامله گر سرمایه کافی برای باز کردن یک معامله را نخواهد داشت زیرا 0.01 لات استاندارد برابر با 2000 دلار است . نرخ واقعی برابر با 1.1066 است، حداقل مبلغ برای انجام معامله بدون اهرم برابر با 1.106 دلار آمریکا خواهد بود.

  • مثال 2. سپرده شما 2000 دلار است. شما از قانون “2٪ ریسک در هر معامله” پیروی می‌کنید و بنابراین نمی‌توانید بدون لوریج (پول اعتباری کارگزار) آن را انجام دهید. فرض کنید که لوریج 1:1000 است. آنگاه، می‌توانید معامله‌ای به ارزش 40،000 دلار (2000 * 0.02 * 1،000) دلار باز کنید. سپس می‌توانید 20000 یورو خریداری کنید که معادل 0.2 لات (20.000/100.000) است. بیایید هزینه یک واحد را محاسبه کنیم: 100،000 * 0.0001 * 0.2 = 2 دلار آمریکا.

نتیجه:

  • با سپرده 2000 دلاری و 100 واحد کسب شده در یک روز، می‌توانید 200 دلار آمریکا (2 * 100) درآمد کسب کنید. این مبلغ حدود 4000 دلار یا 200 درصد در ماه است. همانطور که در آخرین تصویر یا در آمار درآمد معامله گران مشاهده می‌کنید، این پول واقعی است.
  • شما فقط 2٪ سپرده را به خطر می‌اندازید، بنابراین ریسک هر معامله 40 دلار آمریکا است.

این ارقام کاملاً خوش بینانه هستند، اما برای محاسبه سود خالص، باید اسپردها، سوآپ‌ها، ضررهای قبلی، و هزینه‌های برداشت را کم کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که استفاده از لوریج بدون رعایت قوانین مدیریت ریسک به احتمال زیاد باعث توقف می‌شود.

هیچ پول “آسانی” در فارکس وجود ندارد.

معامله گران باتجربه‌ای که درآمد زیادی در بازار ارز کسب می‌کنند با مسئولیت پذیری بالا به معامله می‌پردازند: آن‌ها استراتژی‌های معاملاتی خود را بهینه می‌کنند و ابزارهای مالی و ویژگی‌های پلتفرم معاملاتی را به طور کامل مطالعه می‌کنند. اگر می‌خواهید درآمد زیادی کسب کنید، از الگوریتم زیر استفاده کنید:

  • ساده شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که سود خالص ماهانه شما حداقل 3 تا 5 درصد از سرمایه گذاری شما در یک حساب واقعی به صورت پایدار را تشکیل می‌دهد. مهم نیست چقدر به عنوان معادل پول درآمد دارد. آنچه مهم است ثبات سیستم تجاری شما و بهینه سازی ریسک است.
  • آمار معاملاتی خود را جمع آوری کنید .
  • معامله را طبق سیستم معاملاتی خود ادامه دهید، معامله گران مبتدی را جذب کنید و سود بیشتری از کمیسیون‌ها (معاملات اجتماعی) کسب کنید.

توصیه: می‌توانید معاملات معامله گران با تجربه را در حساب خود کپی کنید. یک معامله گر را ازلیست انتخاب کنید، حساب خود را شارژ کنید و شروع به کپی کنید!


بگذارید به طور خلاصه بیان کنیم.

مجموع سپرده‌هایی که در معاملات استفاده می‌کنید. قوانین مدیریت ریسک را به خاطر بسپارید.

لوریج. شما می‌توانید اندازه تجارت خود را 10، 100 یا حتی 200 برابر افزایش دهید. با این حال، توقف‌ها را فراموش نکنید.

استراتژی معاملاتی ( تعداد دفعات باز کردن معاملات، سطوح حد سود، و غیره)

نوسان متوسط ​​دارایی

تمایل شما برای یادگیری، صبر، تجربه، و اعتماد به نفس!

معامله گران فارکس در سه ماه چقدر درآمد کسب می‌کنند؟
همه چیز به شما بستگی دارد: تمایل شما به ریسک و مدت زمانی که حاضر هستید بر روی معامله سپری کنید. آسمان محدود است! بنابراین، بر اساس محاسبات قبلی یک جدول تهیه کنید و خودتان اهداف خود را تعیین کنید!

ببینید بهترین معامله گران چقدر درآمد دارند (این میزان سودی است که در طول عمر کل حساب به دست می‌آید. ستون دوم طول عمر را در طی روزها نشان می‌دهد. جزئیات بیشتر در نمایه شخصی در موجود است):

ارز دیجیتال


هر فردی می‌تواند به همین اندازه درآمد بدست آورد!
با آموزش و تجربه

توسط mania bozorgi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *