آموزشگاه آزاد فارکس بادپر با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در اندیشه، کرج، شهریار و … 


بازار فارکس به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای مالی جهان، امروزه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است اما شرایط این بازار به آن سادگی که اغلب افراد تصور می‌کنند نیست.

حجم بالای سرمایه، پیچیدگی بازار و سهولت دسترسی به این بازار از عواملی است که به ضرر بسیاری از افرادی که در این بازار فعالیت می‌کنند، منجر می‌شود. در این میان جای خالی آموزش و دانش‌اندوزی به وضوح احساس می‌شود.

از جمله دلایلی که معتقدیم فارکس بازار بهتری برای افراد حرفه ای است شامل موارد ذیل می باشد:

  • امکان معامله 24 ساعته
  • بازار دو طرفه و امکان کسب سود در بازار نزولی و بازار صعودی
  • هزینه پایین معاملات
  • نقدینگی بالا
  • استفاده از اهرم
  • سرمایه کم
  • امکان استفاده از حساب Demo

بازار فارکس دارای تنوع زیادی در زمینه جفت ارزها می‌باشد و سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند دارایی خود را صرف خرید ارزهای مختلف کنند. معامله‌گران می‌توانند صدها جفت ارز معامله کنند و هیچگونه محدودیتی برای انتخاب جفت ارزها وجود ندارد. انتخاب نامحدود باعث می‌شود فرصت‌های معاملاتی زیادی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار بگیرد و این طریق بتوانند سود خوبی از این بازار کسب کنند.
شرایط خاص آموزش در ایران به همراه عدم وجود منابع جامع و کامل (به خصوص به زبان فارسی)، شرکت در کلاس‌های خارج از ایران، ما را بر آن داشت تا اقدام به ایجاد یک آکادمی آموزشی نماییم. هدف بلندمدت از ایجاد این آکادمی، تبدیل شدن آن به یک مرجع اطلاعات و دانش مربوط به فارکس است. برای رسیدن به این هدف، آکادمی سعی نموده با کمک اساتید مجرب شرایطی ایجاد کند تا افراد به هر آنچه در مورد بازار نیاز دارند دسترسی داشته باشند.
از دوره‌های حضوری و تخصصی منسجم و پیوسته که دانشجویان پا به پای اساتید شرایط تحلیل و معامله را فرا بگیرند تا ابزارهای معاملاتی، کتابخانه و تحلیل‌های روزانه و هفتگی از دیگر ابزارهای ارائه شده در این آکادمی است.

از دوره مقدماتی  تا دوره های پیشرفته فارکس را در آکادمی فارکس بادپر درکنار شما هستیم.

 

برای اطلاعات بیشتر از کلاس ها با شماره
09001520075
وبسایت 
Academybadpar.ir
مراجعه نمایید.


 

توسط AVA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *