بازی کریپتویی آپلند جزو بازی هایی است که به تازگی بعد از موفقیت بسیار بازی دسنترالند(decentraland) وارد دنیای متاورس metawars شده که از استقبال بی نظیری مواجه شده مخصوصا ایرانی های بسیاری اقدام به ورود به بازی کرده اند و در حال خریدن زمین های آمریکا هستند البته به صورت مجازی که در ادامه برای شما آموزش نحوه خرید زمین در این بازی را آموزش خواهیم داد تا شما هم با آموزش سرمایه گذاری در دنیای متاورس و کریپتو آشنا شوید.

اگر قصد ورود به این بازی را دارید بهتر هست از اینجا کلیک کنید

 https://r.upland.me/yZHq

این کار مزایای زیادی برای شما خواهد داشت برای مثال اگر شما با این لینک وارد بازی شده باشید در ابتدا مقدار بیشتری UPX یا همان پول بازی به شما تعلق خواهد گرفت و طبیعتا زمین با ارزشتری را با مقدار پول بیشتر میتوانید تهیه کنید پس حتما با این لینک وارد شوید



https://r.upland.me/yZHq

مزیتی که بازی آپلند نسبت به بقیه بازی های دنیای متاورس دارد سبکی و امکان بازی با اپلیکیشن موبایل و مرورگر وب هست که بعد از کلیک روی لینک بالا اگر با موبایل های اندرویدی وارد شده باشید به گوگل پلی و یا مارکت آی او اس هدایت میشوید.

راه اندازی بازی آپلند upland برای ورود به آپلند شما به یک ایمیل در دسترس و یک شماره موبایل دارید که خوشبختانه این بازی فعلا با شماره کشور ایران مشکلی نداشته و به راحتی میتوانید وریفای اکانت کنید

ثبتنام بازی آپلند upland

در اینجا شما باید مثل تمامی وبسایت ها ثبت نام کنید برروی skip tutorial کلیک کرده و بعد روی signup کلیک کنید تا یک اکانت جدید بسازید.

signup


یک یوزر نیم به دلخواه همراه یک ایمیل و پسورد وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شده و وارد محیط بازی شوید دقت کنید ایمیل نیاز به تایید برای ورود دارد .

در این قسمت چند نکته رو باید در نظر بگیرید به دلایل امنیتی از یک دستگاه چند اکانت نسازید چون اینکار باعث بسته شدن تمام اکانت ها می شود . به همین دلیل امکان عکس گذاشتن از این قسمت برای من وجود نداشت اما چند نکته راه اندازی به صورت متن مینویسم .

  • اگر با کد ریفرال بالا وارد شده باشید حالا مبلغ حدود 4500 upx دارید اگر به صورت جدا ثبت نام کرده باشید طبیعتا مقدار کمتری در اختیار دارید .
  • شهر ارزان تر مثل شیکاگو رو برای ورود به بازی انتخاب کنید به دلیل این که شهر ارزانتری نسبت به سنفرانسیسکو بوده و امکان خرید زمین بهتری دارید
  • زمین پیشنهادی در اول بازی که توسط خود بازی پیشنهاد میشود رو خریداری کنید به دلیل اینکه ر ابتدای بازی بدون سرمایه پیدا کردن زمین بهتر کمی برای شما سخت میشود .

در ابتدای بازی شما به عنوان ویزیتور visitor هستید و مثل تصویر باید هر 7 روز روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید تا ویزای اقامت شما در بازی باطل نشود و زمین های شما از دسترس خارج نشود برای دسترسی به این بخش از گوشه سمت چپ روی آواتار کلیک کنید.

visitor


بعد از رسیدن مقدار upx شما به عدد 10000 اکانت شما از حالت ویزیتور به آپلندر تغییر کرده و نیازی به تمدید ندارید و میتونید به راحتی به خرید و فروش و ساخت ساز بپردازید .

در ابتدای بازی برای بالابردن پول بازی upx یا باید از طریق کارت های اعتباری خارجی پرداخت مستقیم داشته باشید که اینکار برای ایرانی ها کمی سخت بوده اما از طریق کریپتو های معروف مثل بیتکوین و اتریوم هم امکان افزایش upx هست البته برای این مورد حتما باید از طریق مرورگر وب وارد اکانت شده باشید و با موبال این گزینه حذف شده .

 کارت های اعتباری

1 : اطلاعت پروفایل آپلند شما

2 : مقدار پول بازی یا upx شما

3 : قسمت خرید upx با حساب بانکی خارجی یا کریپتو (البته برای تبدیل کوین به upx باید با مرورگر وارد شوید)

4 : پاداش زمین خریداری شما به صورت روزانه

5 : ایونت ها و رویداد ها (فعلا غیر فعال هست)

6 : این قسمت فعلا مثل شماره 3 هست

7 : با روشن شدن این گزینه جزییات نام بلوک ها نمایش داده خواهد شد

8: با استفاده از این گزینه میتونید زمین های اطراف با توجه به زوم نقشه رو ببینید و میتونید با توجه به قیمت دسته یندی کنید تا راحت تر خرید انجام بدید

9 : جست و جو تمام مکانهای بازی به صورت کلی

10: گزینه سه نقطه امکانات زیادی رو براتون فراهم خواهد کرد که در ادامه مفصلتر توضیح داده خواهد شد

11: گزینه سرباز شطرنج در هر جای نقشه که باشید شما رو به مکان فعلی آواتارتون میرسونه لازم هست توضیح بدم آواتار شما داخل نقشه مدام در حال حرکت هست

12: با کلیک برروی آواتار خودتون 2 گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد که در ادامه با تصویر توضیح داده خواهد شد

نکات کلیدی و آموزش خرید زمین در آپلند

توجه داشته باشید نکاتی که در این مقاله در مورد خرید زمین در متاورس آپلند میخوانید حاصل تجربه همچنین سرمایه گذاری نزدیک 1000 دلاری نویسنده این مطلب و خرید فروش زمین های متعدد در چند اکانت بوده پس حتما جدی بگیرید تا upx اضافه هدر ندهید .

اولین نکته اگر هنوز وارد بازی نشدید و داخل بازی خریدی ثبت نکردید و سرمایه ای وارد بازی نکردید حتما با کد ریفرال (معرف)وارد بازی بشید اینکار برای شما در ابتدا و بعد از آپلندر شدن مفید هست و مقدار قابل توجهی upx به شما اضافه خواهد شد که در ابتدا واقعا به درد بخور هست اگر کد معرف ندارید در بالای مقاله لینک گذاشته شده براحتی با لینک وارد و ثبت نام کنید.

  • 2 : در ابتدای ورود برای شما یک صفحه داخل بازی باز شده و شما باید انتخاب کنید شهر ابتدایی بازی که آواتار شما قرار خواهد گرفت کدام شهر باشد و شما حتما باید شهر های ارزان را انتخاب کنید تا با همان مقدار پول اولیه بتوانید داخل بازی زمین تهیه کنید پس سمت شهر هایی مثل نیویورک سانفرانسیسکو و حتی شیکاگو نباید برید البته شیکاگو لب مرز گرونی داخل بازی هست و قبلا جزو شهر های ارزان قیمت بود .
  • 3 : حتما زمین پیشنهادی اول بازی رو که آواتار شما روش قرار خواهد گرفت رو خریداری کنید در غیر اینصورت زمین با بودجه شما خیلی به سختی پیدا خواهد شد مگر اینکه پول وارد بازی کنید.
  • 4 : برای خرید زمین از زمین های خاکستری (FSA) شروع کنید که مختص تازه کارها هست و سمت زمین های سبز پررنگ در ابتدا نرید چون قیمت بالا تری دارند به شکل زیر توجه کنید
سانفرانسیسک

در شکل بالا به دلیل اینکه این اکانت به لول pro رسیده امکان نمایش و خرید زمین های سبز کمرنگ و خاکستری نیست چون این زمینها مخصوص تازه کارهاست و نکته دوم اینکه در اینقسمت از نقشه که نیویورک هست تقریبا تمام زمین ها فروش رفته و چیزی برای خرید تازه وارد در این قسمت از نقشه نیویورک نیست

زمین های خاکستری fsa : این زمین ها صاحبی ندارند و برای صاحب بازی هستند و دلیل خاکستری بودن این زمین این هست که آواتار شما از این زمین دور هست و وقتی این آواتار شما نزدیک این زمین ها قرار بگیرند تبدیل به سبز کمرنگ شده و قابل خرید هستند برای نزدیک کردن یا سند send کردن آواتارتون نزدیک زمین فقط کافیه اگر داخل یک شهر هستید روی زمین کلیک کنید و گزینه سند رو انتخاب کنید فقط دقت کنید باید داخل یک شهر باشید و اینکار مقداری upx از حساب شما برداشت خواهد کرد البته مقدار ناچیز و حدود 11 upx هست اما اگر داخل یک شهر نباشید باید آواتارتون رو سوار قطار یا هواپیما کنید که در ادامه مسافرت رفتن رو هم توضیح خواهم داد .

زمین های خاکستری fsa

زمین های آبی رنگ : این زمین ها خریداری شده اند و صاحبان این زمین ها قصد فروش ندارند و زمین رو نگه داشتند

زمین های سبز پررنگ : این زمین ها یکبار خریداری شده اند و صاحبان به دلایلی مجدد در خواست فروش گذاشتند که بعد از آپلندر شدن امکان خرید زمین های سبز پررنگ رو دارید

زمین های سبز کمرنگ در بازی آپلند : این زمین ها در واقع همان زمین های خاکستری هستند که با نزدیک شدن آواتار شما به این زمین ها به رنگ سبز کمرنگ درآمده وآماده خرید تازه کاران هستند.

5 : بعد از آپلندر شدن سعی کنید زمین هایی که درون کالکشن ها هست رو خریداری کنید این زمین ها کمک میکنند تا پاداش upx داده شده زمین ها چند برابر شده ضریب داشته باشند یعنی برای مثال اگر شما زمینی خریداری کردید مثل شکل پایین که در ماه 160 upx درآمد داشته با تکمیل کردن کالکشن مقدار دریافتی از زمین ها افزایش پیدا خواهد کرد.

زمینی خریداری

راهنمای شکل بالا :

شماره 1 : آدرس زمین
شماره 2 : نام مالک فعلی
شماره 3 : سایز و اندازه
شماره 4 : قیمت قابل پرداخت شما
شماره 5 : پاداش upx در ماه

خرید زمین های داخل کالکشن

این نکته هم زیر مجموعه نکات خرید زمین در آپلند هست البته به این معنی نیست که زمین های خارج کالکشن بی ارزش هستند اما معمولا زمین های داخل کالکشن به دلیل بالا بردن برداشت یو پی ایکس شما دارای قیمت بالاتر و خوش فروش تر هستند.

برای خرید های داخل کالکشن ابتدا 3 نقطه پایید صفحه رو بزنید گزینه کالکشت رو انتخاب کنید

خرید زمین های داخل کالکشن
شیکاگو

روی کره زمین بزنید تا شهری که دوست دارید کالکشن خرید کنید رو انتخاب کنید

شیکاگو

حالا طبق توضیح داده شده برای هر کالکشن میتونید خرید کنید تا این زمین ها به قسمت دارایی هایی هاتون اضافه بشه برای مثال مثلا برای دریافت یک کالکشن شما حتما باید 5 زمین در شیکاگو بخرید یا برای فعال کردن کالکشن دیگه باید 3 زمین در یک بلوک یا کوچه بخرید تا امکان فعال کردن داشته باشید

شیکاگو

توسط mania bozorgi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *